Deklaracja Dostępności
Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzegomiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://bipops.strzegom.pl
Data publikacji strony internetowej: 2021-03-03
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-04-03
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- dokumenty podmiotów trzecich są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo. (powód: Dodawanie Pliki PDF, DOC itp. zostanie ograniczone do minimum.)
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
-
Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-03
-
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-04-03
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Anna Dolecka
- E-mail: annadolecka@opsstrzegom.pl
- Telefon: 74 64 77 180
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
- Adres: ul. Armii Krajowej 23
58-150 Strzegom - E-mail: ops@strzegom.pl
- Telefon: 74 64 77 180
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna:
1. Przed budynkiem znajdują się wyznaczone, odpowiednio oznakowane i bezpłatne miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
2. Wejście do budynku dostosowane jest dla osób niepełnosprawnych.
3. W budynku znajduje się winda - wejście do windy znajduje się w korytarzu Podstacji Pogotowia Ratunkowego.
4. Po całym budynku można poruszać się z psem asystującym i psem przewodnikiem.