Ogłoszenie - Nabór Wniosków

nagłówek

OPS.111.5.2025                                                                                                                                                                                                           Strzegom, dnia 08.05.2025 r.

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu

ogłasza nabór na wolne stanowisko w Ośrodku Pomocy Społecznej

- Opiekun w Ośrodku Pomocy Społecznej

w ramach projektu pn.”Kompleks Usług Socjalnych w Strzegomiu” współfinansowanego z programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.

 

1.Wymagania niezbędne:

a) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

b) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

c) nieposzlakowana opinia,

d) wykształcenie minimum podstawowe

e) ) kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub,

f) doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy i pomocy przedmedycznej.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a ) mile widziane doświadczenie w pracy z osobami starszymi, niepełnosprawnymi lub z osobami z zaburzeniami psychicznymi,

b) wysoka kultura osobista,

c) komunikatywność,

d) sumienność,

e) odporność na stres,

f) umiejętność organizowania pracy w domu osób korzystających z usługi.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych,
  2. opiekę higieniczną,
  3. pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej,
  4. zapewnienie kontaktów z otoczeniem.

4. Warunki pracy na w/w stanowisku:

a) praca  w wymiarze pełnego etatu w Ośrodku Pomocy Społecznej w Strzegomiu na podstawie umowy o pracę od dnia 01.06.2025r. do dnia 30.06.2027r.,

b) praca na terenie Miasta i Gminy Strzegom, prowadzona w miejscu zamieszkania osób korzystających z usług opiekuńczych,

c) wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania.

 

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w poprzednim miesiącumniej niż 6%

 

6.Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) życiorys CV,

4) kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia),

5) pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6) pisemne oświadczenie kandydata mówiące o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe bądź kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,

7) oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,

8) oświadczenie kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych - zgodnie z załączonym wzorem,

9) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – dokument potwierdzający znajomość  języka polskiego,

10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych¹,

11) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie.

_________

¹,,Art. 13a.

1.W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.

2.Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1”.

 

Dokumenty aplikacyjne kandydat składa w formie papierowej osobiście w siedzibie  Ośrodka Pomocy Społecznej  ul. Armii Krajowej 23, 58-150 Strzegom lub za pośrednictwem operatora pocztowego na w/w adres w zamkniętej kopercie i dopiskiem: nabór na stanowisko opiekun w OPS w terminie do dnia  21.05.2025r.

 

Informacje dodatkowe:

1. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (w przypadku przesłania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej).

2. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Ośrodku Pomocy Społecznej w Strzegomiu niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze.

3. Komisja decyzję o zatrudnieniu podejmie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.

4. Informacja o terminie i miejscu selekcji końcowej kandydatów zostanie przekazana telefonicznie.

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu

Anna Dolecka

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH  OSOBOWYCH PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚTRZEGOMIU

Niniejsza informacja wynika z obowiązków określonych w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO:

 

I. Administrator Danych Osobowych(ADO) Administratorem Pana/i danych osobowych  jest  Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzegomiu , ul. Armii Krajowej 23,  58-150 Strzegom, Może się Pan/i z nami skontaktować w następujący sposób:

- listownie na adres podany wyżej,

- przez e-mail:  ops@strzegom.pl

- telefonicznie:  74 647 71 80.

 

II. Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Inspektor to Osoba z którą może się Pan/i kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania swoich danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych. Można się z Nim kontaktować w następujący sposób:

- listownie na adres podany wyżej,

- przez e-mail: krzysztof.olejniczak@comars.pl

- telefonicznie: +48 609 019 402.

 

III. Cele przetwarzania Pana/i danych osobowych

1.Administrator będzie przetwarzać Pana/i dane w celu realizacji procesu naboru na stanowisko, na które została złożona aplikacja.

2.Możliwe jest też przetwarzanie Pana/i danych w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej.

 

IV. Podstawa prawna przetwarzania Pana/i danych osobowych

Podstawą prawną przetwarzania Pana/i danych są:

1)ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.),

2)ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r.

poz. 1135),

3) ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz.U.  z 2024 r. poz.44 z późn. zm)

Administrator w celu realizacji procesu naboru będzie przetwarzał także inne dane niż wynikające bezpośrednio z przepisów prawa, jeżeli wyrazi Pan/i na to zgodę (np. numer telefonu, adres poczty elektronicznej).

V. Informacja o wymogu podania danych wynikających bezpośrednio z przepisów prawa

Podanie danych ma charakter obligatoryjny.

VI. Konsekwencje niepodania danych osobowych

1.Niepodanie danych obligatoryjnych w dokumentach aplikacyjnych skutkuje niemożnością realizacji procesu naboru.

2.Zaniechanie podania danych przetwarzanych na podstawie Pana/i zgody skutkuje utrudnieniami w zakresie możliwości wykonania obowiązków w zakresie realizacji procesu naboru.

VII. Okres przechowywania Pana/i danych osobowych

1.Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie naboru zostają dołączone do akt osobowych prowadzonych w Ośrodku Pomocy Społecznej i będą dalej przetwarzane jako dane osobowe pracownika  i przechowywane 10 lat od dnia ustania stosunku pracy.

2.Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole naboru, będą przechowywane przez okres 5 lat.

3.Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, w tym te które zostały nadesłane po terminie, będą niszczone po zakończeniu procedury naboru.

VIII. Pana/i prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

1)Prawo dostępu do danych osobowych:

Posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich: sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. Ma Pan/i prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

2)Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy RODO.

IX. Pana/i dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu

Anna Dolecka

 

Pobierz - Klauzula informacyjna do naboru - informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

nagłówek

 

OPS.111.4.2025                                                                                                                                                                                                                                       Strzegom, dnia 08.05.2025 r.

 

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu

ogłasza nabór na wolne stanowisko w Ośrodku Pomocy Społecznej

- Opiekun

w ramach projektu pn.”Kompleks Usług Socjalnych w Strzegomiu” współfinansowanego z programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.

 

 

1.Wymagania niezbędne:

 

a) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

b) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

c) nieposzlakowana opinia,

d) wykształcenie minimum średnie,

e) co najmniej roczny staż pracy.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a ) mile widziane doświadczenie zawodowe w pomocy społecznej i pieczy zastępczej lub pracy z młodzieżą,

b) wysoka kultura osobista,

c) komunikatywność,

d) sumienność,

e) odporność na stres.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

a) nadzór nad organizacją mieszkania i sprawowanie opieki nad właściwym użytkowaniem mieszkania,

b) monitorowanie i nadzorowanie pobytu użytkowników w mieszkaniu,

c) współpraca i wspieranie mieszkańców w rozwiązywaniu ich problemów, w zakresie integracji społecznej, edukacyjnej, zawodowej,

d) mediacje w sytuacjach konfliktowych między mieszkańcami,

e) kontrola przestrzegania praw i obowiązków mieszkańców,

f) udzielanie pomocy i wskazanie sposobów załatwiania spraw urzędowych i osobistych,

g) zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości Dyrektorowi,

h) współpraca z rodziną i pracownikami socjalnymi,

i) merytoryczny nadzór nad przestrzeganiem zapisów Regulaminu mieszkania oraz umów z uczestnikami,

j) bieżące monitorowanie poziomu funkcjonowania społecznego i stanu zdrowia mieszkańców,

k) sporządzanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej mieszkańców mieszkania treningowego.

 

4. Warunki pracy na w/w stanowisku:

a) praca w wymiarze pełnego etatu w Ośrodku Pomocy Społecznej w Strzegomiu na podstawie umowy o pracę od dnia 01.06.2025r. do dnia 30.06.2027r.,

b) praca na terenie Miasta Strzegom,

c) wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania.

 

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w poprzednim miesiącumniej niż 6%

 

6.Wymagane dokumenty:

 

1) list motywacyjny,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) życiorys CV,

4) kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia),

5) pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6) pisemne oświadczenie kandydata mówiące o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe bądź kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,

7) oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,

8) oświadczenie kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych - zgodnie z załączonym wzorem,

9) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – dokument potwierdzający znajomość  języka polskiego,

10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych¹,

11) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie.

 

_______

¹,,Art. 13a.

1.W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.

2.Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1”.

 

Dokumenty aplikacyjne kandydat składa w formie papierowej osobiście w siedzibie  Ośrodka Pomocy Społecznej  ul. Armii Krajowej 23, 58-150 Strzegom lub za pośrednictwem operatora pocztowego na w/w adres w zamkniętej kopercie i dopiskiem: nabór na stanowisko opiekun w terminie do dnia  21.05.2025r.

 

Informacje dodatkowe:

1. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (w przypadku przesłania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej).

2. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Ośrodku Pomocy Społecznej w Strzegomiu niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze.

3. Komisja decyzję o zatrudnieniu podejmie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.

4. Informacja o terminie i miejscu selekcji końcowej kandydatów zostanie przekazana telefonicznie.

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu

Anna Dolecka

 

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH  OSOBOWYCH PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚTRZEGOMIU

Niniejsza informacja wynika z obowiązków określonych w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO:

 

I. Administrator Danych Osobowych(ADO) Administratorem Pana/i danych osobowych  jest  Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzegomiu , ul. Armii Krajowej 23,  58-150 Strzegom, Może się Pan/i z nami skontaktować w następujący sposób:

- listownie na adres podany wyżej,

- przez e-mail:  ops@strzegom.pl

- telefonicznie:  74 647 71 80.

 

II. Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Inspektor to Osoba z którą może się Pan/i kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania swoich danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych. Można się z Nim kontaktować w następujący sposób:

- listownie na adres podany wyżej,

- przez e-mail: krzysztof.olejniczak@comars.pl

- telefonicznie: +48 609 019 402.

 

III. Cele przetwarzania Pana/i danych osobowych

1.Administrator będzie przetwarzać Pana/i dane w celu realizacji procesu naboru na stanowisko, na które została złożona aplikacja.

2.Możliwe jest też przetwarzanie Pana/i danych w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej.

 

IV. Podstawa prawna przetwarzania Pana/i danych osobowych

Podstawą prawną przetwarzania Pana/i danych są:

1)ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.),

2)ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r.

poz. 1135),

3) ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz.U.  z 2024 r. poz.44 z późn. zm)

Administrator w celu realizacji procesu naboru będzie przetwarzał także inne dane niż wynikające bezpośrednio z przepisów prawa, jeżeli wyrazi Pan/i na to zgodę (np. numer telefonu, adres poczty elektronicznej).

V. Informacja o wymogu podania danych wynikających bezpośrednio z przepisów prawa

Podanie danych ma charakter obligatoryjny.

VI. Konsekwencje niepodania danych osobowych

1.Niepodanie danych obligatoryjnych w dokumentach aplikacyjnych skutkuje niemożnością realizacji procesu naboru.

2.Zaniechanie podania danych przetwarzanych na podstawie Pana/i zgody skutkuje utrudnieniami w zakresie możliwości wykonania obowiązków w zakresie realizacji procesu naboru.

VII. Okres przechowywania Pana/i danych osobowych

1.Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie naboru zostają dołączone do akt osobowych prowadzonych w Ośrodku Pomocy Społecznej i będą dalej przetwarzane jako dane osobowe pracownika  i przechowywane 10 lat od dnia ustania stosunku pracy.

2.Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole naboru, będą przechowywane przez okres 5 lat.

3.Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, w tym te które zostały nadesłane po terminie, będą niszczone po zakończeniu procedury naboru.

VIII. Pana/i prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

1)Prawo dostępu do danych osobowych:

Posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich: sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. Ma Pan/i prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

2)Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy RODO.

IX. Pana/i dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.

 

 

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu

Anna Dolecka

 

Pobierz - Klauzula informacyjna do naboru - informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

nagłówek

 

OPS.111.3.2025                                                                                                                                                                                                             Strzegom, dnia 10.04.2025 r.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu

ogłasza nabór na wolne stanowisko w Ośrodku Pomocy Społecznej

- Opiekun w Ośrodku Pomocy Społecznej

w ramach projektu pn.”Kompleks Usług Socjalnych w Strzegomiu” współfinansowanego z programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.

 

1.Wymagania niezbędne:

a) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

b) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

c) nieposzlakowana opinia,

d) wykształcenie minimum podstawowe

e) ) kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub,

f) doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy i pomocy przedmedycznej.

2. Wymagania dodatkowe:

a ) mile widziane doświadczenie w pracy z osobami starszymi, niepełnosprawnymi lub z osobami z zaburzeniami psychicznymi,

b) wysoka kultura osobista,

c) komunikatywność,

d) sumienność,

e) odporność na stres,

f) umiejętność organizowania pracy w domu osób korzystających z usługi.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych,
  2. opiekę higieniczną,
  3. pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej,
  4. zapewnienie kontaktów z otoczeniem.

4. Warunki pracy na w/w stanowisku:

a) praca  w wymiarze pełnego etatu w Ośrodku Pomocy Społecznej w Strzegomiu na podstawie umowy o pracę od dnia 01.05.2025r. do dnia 30.06.2027r.,

b) praca na terenie Miasta i Gminy Strzegom, prowadzona w miejscu zamieszkania osób korzystających z usług opiekuńczych,

c) wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w poprzednim miesiącumniej niż 6%

6.Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) życiorys CV,

4) kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia),

5) pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6) pisemne oświadczenie kandydata mówiące o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe bądź kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,

7) oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,

8) oświadczenie kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych - zgodnie z załączonym wzorem,

9) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – dokument potwierdzający znajomość  języka polskiego,

10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych¹,

11) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie.

_________

¹,,Art. 13a.

1.W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.

2.Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1”.

 

Dokumenty aplikacyjne kandydat składa w formie papierowej osobiście w siedzibie  Ośrodka Pomocy Społecznej  ul. Armii Krajowej 23, 58-150 Strzegom lub za pośrednictwem operatora pocztowego na w/w adres w zamkniętej kopercie i dopiskiem: nabór na stanowisko opiekun w OPS w terminie do dnia  25.04.2025r.

 

Informacje dodatkowe:

1. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (w przypadku przesłania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej).

2. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Ośrodku Pomocy Społecznej w Strzegomiu niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze.

3. Komisja decyzję o zatrudnieniu podejmie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.

4. Informacja o terminie i miejscu selekcji końcowej kandydatów zostanie przekazana telefonicznie.

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu

Anna Dolecka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH  OSOBOWYCH PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚTRZEGOMIU

Niniejsza informacja wynika z obowiązków określonych w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO:

 

I. Administrator Danych Osobowych(ADO) Administratorem Pana/i danych osobowych  jest  Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzegomiu , ul. Armii Krajowej 23,  58-150 Strzegom, Może się Pan/i z nami skontaktować w następujący sposób:

- listownie na adres podany wyżej,

- przez e-mail:  ops@strzegom.pl

- telefonicznie:  74 647 71 80.

 

II. Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Inspektor to Osoba z którą może się Pan/i kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania swoich danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych. Można się z Nim kontaktować w następujący sposób:

- listownie na adres podany wyżej,

- przez e-mail: krzysztof.olejniczak@comars.pl

- telefonicznie: +48 609 019 402.

 

III. Cele przetwarzania Pana/i danych osobowych

1.Administrator będzie przetwarzać Pana/i dane w celu realizacji procesu naboru na stanowisko, na które została złożona aplikacja.

2.Możliwe jest też przetwarzanie Pana/i danych w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej.

 

IV. Podstawa prawna przetwarzania Pana/i danych osobowych

Podstawą prawną przetwarzania Pana/i danych są:

1)ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.),

2)ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r.

poz. 1135),

3) ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz.U.  z 2024 r. poz.44 z późn. zm)

Administrator w celu realizacji procesu naboru będzie przetwarzał także inne dane niż wynikające bezpośrednio z przepisów prawa, jeżeli wyrazi Pan/i na to zgodę (np. numer telefonu, adres poczty elektronicznej).

V. Informacja o wymogu podania danych wynikających bezpośrednio z przepisów prawa

Podanie danych ma charakter obligatoryjny.

VI. Konsekwencje niepodania danych osobowych

1.Niepodanie danych obligatoryjnych w dokumentach aplikacyjnych skutkuje niemożnością realizacji procesu naboru.

2.Zaniechanie podania danych przetwarzanych na podstawie Pana/i zgody skutkuje utrudnieniami w zakresie możliwości wykonania obowiązków w zakresie realizacji procesu naboru.

VII. Okres przechowywania Pana/i danych osobowych

1.Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie naboru zostają dołączone do akt osobowych prowadzonych w Ośrodku Pomocy Społecznej i będą dalej przetwarzane jako dane osobowe pracownika  i przechowywane 10 lat od dnia ustania stosunku pracy.

2.Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole naboru, będą przechowywane przez okres 5 lat.

3.Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, w tym te które zostały nadesłane po terminie, będą niszczone po zakończeniu procedury naboru.

VIII. Pana/i prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

1)Prawo dostępu do danych osobowych:

Posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich: sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. Ma Pan/i prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

2)Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy RODO.

IX. Pana/i dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu

Anna Dolecka

 

Pobierz - Klauzula informacyjna do naboru - informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów 

 

 

 

 

================================================================================================================================================

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nabór wniosków w ramach programu resortowego Ministra Rodziny i Polityki Społecznej "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2023

OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZEGOMIU informuje, iż 26 października 2022 r., Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych poinformowało o nowym naborze wniosków w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa” – edycja 2023.

 

Głównym celem Programu jest wsparcie członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad:

1.  dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności,
2.  Osobami posiadającymi:
a) orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo
b) orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z art. 5 i art. 62 ww. ustawy z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych)

– poprzez możliwość uzyskania doraźnej, czasowej pomocy w formie usługi opieki wytchnieniowej.

 

Program ma także zapewniać:

1.    w odniesieniu do rozwiązań systemowych: 

a)    wzmocnienie dotychczasowego systemu wsparcia poprzez świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad ww. beneficjentami Programu,
b) wsparcie finansowe gmin/powiatów w zakresie realizacji usług opieki wytchnieniowej;

2.    w odniesieniu do członków rodzin lub opiekunów osób niepełnosprawnych: czasowe odciążenie od codziennych obowiązków łączących się ze sprawowaniem opieki, zapewnienie czasu na odpoczynek i regenerację.
 

Załączony program "Opieka wytchnieniowa" w 2023 roku w szczegółowy sposób określa zakres programu, a także zasady finansowania i warunki realizacji programu.

 

W związku z krótkim terminem naboru wniosków ogłoszonym przez Ministerstwo, osoby chętne do objęcia tą formą pomocy w 2023 roku prosimy o zgłaszanie się w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzegomiu ul. Armii Krajowej 23      58-150 Strzegom bądź telefonicznie pod nr tel. 74-647-71- 83 do dnia 8 listopada 2022 roku.

Wytworzył:
Udostępnił:
Stadnik Jaroslaw
(2015-07-29 22:54:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Stadnik Jaroslaw
(2025-07-09 11:16:57)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki